جذب ثروت وفراوانی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
جذب ثروت وفراوانی

فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر

فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر        طرز فکرمیلیونربرنامه ریزی ذهن ناخودآگاه خود را به طرز فکر یک میلیونر مجموعه ای از هدف برای شما مناسب است که با احساسات خود را طنین انداز QUANTUM LEAP خود را به ارتعاش فراوانی نزدیک تر ! ساخت یک قدرت عاطفی برای زندگی کردن پتانسیل کامل خود را ! تبدیل خود به یک آهنربا پول زندگی ! فعال کردن جریان آزاد از پول را با حداقل مقاومتکار با انرژی از پول و نه علیه آن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان 24,000 تومان20% تخفیف

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند  بر اساس قانون جذب ما چه کسانی را جذب می‏کنیم و یا چه کسانی جذب ما می‏شوند؟ هر فردی در زندگی یک سری دوستان خاصی دارد که تقریبا همه آن دوستان، از خصوصیاتی نسبتا شبیه به هم برخوردارند و با به عبارتی دیگرمعمولا طیف دوستان و همنشینان هر شخص، افراد خاصی هستند که خصوصیات اخلاقی نسبتا شبیه هم دارند. قانون جذب فقط منحصر به اشیا و خواسته‏های مادی و معنوی نیست بلکه در مورد افراد نیز صادق ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان 24,000 تومان20% تخفیف

فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری

فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتریجذب فراوانی پول رفاه باشید و فرکانس چرخش ثروت مشتری |   پنهان مدیتیشن بیت دارای دو گوش.   داشتن یک طرز فکر قدردانی شما را شادتر، سالم، راضی تر، شما فراوانی را جذب و جذب تجارب بهتر است.   گوش دادن قبل از خواب به مدت 4 هفته، 90 روز است.   هدفون مورد نیاز است.   تصدیق:   من غنی  هستم من عاشق پول هستم.   پول من را دوست دارد.    حال حاضر من پول و ثروت ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان 28,000 تومان20% تخفیف

افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان

افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهانافکار من روی بدست اوردن ثروت بیشتر قرار دارد ثروت بودن به راحتی در دستان من است روز به روز ایده های ثروتمند شدن در ذهن من بیشتر میشوند من روی خط فراوانی هستم تفکرات من در مورد پول و رفاه مثبت هستند من انچه را که من را ثروتمند میکند را دراختیار دارم من فراوانی را به خود جذب میکنم من به هر انچه که مایل به رسیدن به ان باشم میرسم ثروتمند بودن برای من اسان است و من به راحتی به ان میرسم من برای ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان 18,000 تومان40% تخفیف

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن انسان که روزی افریده شده تا موجودی جادویی باشه حالا تبدیل به تیکه گوشت بی خاصیت شده که به سختی روز را به شب می رسونه .   شما هم داستانها وافسانهای قدیمی راشنیدید. داستان رستم ,غول چراغ جادو وهرکول رو,شما هم روزی مبهوت این داستانها شدید ودر رویاهاتون آرزو کردید.   ارزو کردید ای کاش غول چراغ جادو داشتید یا شایدم تو عالم بچگی فکر کردید که واقعا دارید. بله دوستان من, این داستان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان 16,000 تومان20% تخفیف



filesell
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: